کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9228 | مشاهده و دانلود: 742049297 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/12 | اعضاء: 317003 | نظرات: 37913
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 اورجینال فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ASUS Matrix R9 280X؛ کارت گرافیک حرفه‌ای‌ها

ASUS Matrix R9 280X

شرکت ایسوس کارت گرافیکی Matrix R9 280X را از خانواده ROG با ویژگی اختصاصی Hotwire و ۲۰ درصد قدرت خنک‌ کنندگی بهتر معرفی کرد. این ویژگی‌ها امکان افزایش ولتاژ و فرکانس در یک محدوده مطمئن را فراهم می‌کنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، دو کارت گرافیکی Matrix R9 280X Platinum و Matrix R9 280X standard اعضای جدید خانواده کارت‌های گرافیکی ROG ‌هستند که از تراشه Radeon R9 280X استفاده می‌کنند. همان‌طور که کاربران حرفه‌ای از محصولات ROG انتظار دارند کارت گرافیکی جدید Matrix R9 280X به همراه فناوری‌های جدید و اختصاصی ایسوس مانند سیستم‌خنک‌ کننده Direct CU II همراه با لوله‌های مسی برای دستیابی به عملکرد بالا و کاهش دما تولید شده است.

اتصال Hotwire برای کنترل ولتاژ و ماجول‌های تنظیم‌کننده ولتاژ +DIGI از دیگر امکانات این کارت‌ها هستند که کارایی قدرتمندی در اجرای تنظیمات پیشرفته کارت دارند و از طریق یک نرم‌افزار برای اجرای ساده تنظیمات کاربران از تمام توان کارت گرافیکی می‌توانند استفاده کنند.

کارت گرافیکی Matrix R9 280X از مزایای طراحی سیستم خنک‌ کننده بر پایه مس بهره‌منده شده است که حرارت را از پردازنده گرافیکی به اطراف کارت هدایت می‌کند. این کارت در مقایسه با مدل مرجع Radeon R9 280X که توسط AMD‌ معرفی شده ۲۰ درصد خنکتر است و تا سه برابر نویز صوتی کمتری تولید می‌کند.

در این مدل از دو فن خنک‌کننده ۱۰۰ میلی‌متری استفاده شده که لذت بازی در یک بستر پایدار، خنک و بی‌صدا را نمایش می‌دهد. تراشه R9 280X در فرکانس ۱۰۰۰ مگاهرتز اجرا می‌شود در حالی که فرکانس پردازنده گرافیکی در مدل R9 280X پلاتینیوم با صد مگاهرتز افزایش نسبت به مدل مرجع به ۱۰۰۰ مگاهرتز رسیده است.

کارت گرافیکی R9 280X دارای فناوری اختصاصی ROG VGA Hotwire است که ظرفیت بیشتری برای اورکلاکینگ تأمین می‌کند و کاربران می‌توانند با اتصال ترمینال مخصوص Hotwire در کارت Matrix R9 280X به مادربورد ولتاژ بیشتری در اختیار کارت قرار دهند.

برای کارایی بهتر این بخش، کلیدهای کنترل ابزار TweakIt به برخی از مادربوردهای سری ROG افزوده شده است تا تنظیمات ولتاژ به راحتی امکان‌پذیر باشد و توان کارت گرافیکی و سرعت اجرای بازی را به‌طور امن افزایش دهند.

کارت گرافیکی Matrix R9 280X از مزیت‌های فناوری اختصاصی +DIGI ایسوس با رگولاتورهای تنظیم کننده ولتاژ به همراه اجزا Supper Alloy Power استفاده می‌کند. خازن‌های جامد سوپر آلیاژی، چوک‌های هسته بتنی و MOSFET‌های سخت، مقاومت بیشتری در برابر تنش و گرما دارند.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17941 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/08/30 تعداد مشاهده: 1596
سافت گذر